<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<?xml-stylesheet href="http://www.blog.rs/styles/rss.css" type="text/css"?>
<rss version="2.0" 
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
>
 <channel>
  <title>zdravlje najbitnija stvar u zivotu</title>
  <link>http://devojcicaaluda.blog.rs/blog/devojcicaaluda</link>
  <description></description>
  <pubDate>Sun, 14 Jun 2026 20:28:47 +0200</pubDate>
  <generator>http://www.lifetype.net</generator>
    <item>
   <title>Elektronika-stetna stvar,NE U SVIM SLUCAJEVIMA!!!</title>
   <description>
    &lt;p style=&quot;margin: 5px 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; background-color: #fffac2; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; line-height: 16px&quot;&gt;Predugo sedenje na poslu, kraj tv-a i u kolima smatraju se faktorima rizika i aktivnostima koje skraćuju život. Dosada&amp;scaron;nja preventivna preporuka je bila da se za vežbanje odvoji pola sata. Ali, nova istraživanja pokazuju da to nije dovoljno.&lt;/p&gt;&lt;p style=&quot;margin: 5px 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; background-color: #fffac2; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; line-height: 16px&quot;&gt;Prekomerno sedenje može da se dovede u vezu sa brojnim hroničnim bolestima, posebno srčanim, dijabetesom i rakom, pokazuju najnovija istraživanja. Analiza objavljena u British Medical Journalu pokazuje da bi životni vek Amerikanaca mogao da se produži i ako bi samo smanjili vreme provedeno u gledanju tv-a. Naučnici su analizirali rezultate pet istraživanja koja su se bavila efektima sedentarnog načina života na zdravlje, a zatim su te podatke uporedili sa onima koje o vremenu provedenom u sedenju i gledanju tv-a ima Centar za kontrolu i prevenciju bolesti SAD. Na osnovu svih ovih podataka, naučnici su izračunali da bi se jednostavnim ograničavanjem vremena koje Amerikanci provedu ispred tv-a na tri ili manje sati, povećao očekivani životni vek za dve godine. Ograničavanje gledanja televizije na manje od dva sata, dodatno bi produžilo životni vek za 1,4 godine.&lt;/p&gt;
   </description>
   <link>http://devojcicaaluda.blog.rs/blog/devojcicaaluda/generalna/2012/09/26/elektronika-stetna-stvar-ne-u-svim-slucajevima</link>
   <comments>http://devojcicaaluda.blog.rs/blog/devojcicaaluda/generalna/2012/09/26/elektronika-stetna-stvar-ne-u-svim-slucajevima</comments>
   <guid>http://devojcicaaluda.blog.rs/blog/devojcicaaluda/generalna/2012/09/26/elektronika-stetna-stvar-ne-u-svim-slucajevima</guid>
      <dc:creator>devojcicaaluda</dc:creator>
      
    <category>Generalna</category>
         <pubDate>Wed, 26 Sep 2012 12:51:38 +0200</pubDate>
   <source url="http://www.blog.rs/rss.php?blogId=20254&amp;profile=rss20">zdravlje najbitnija stvar u zivotu</source>
     </item>
    <item>
   <title>Pocetak</title>
   <description>
    Ovo je nas treci blog,prethodna dva su nazalos bili neuspesni&amp;nbsp;&lt;img src=&quot;http://www.blog.rs/js/tinymce/plugins/emotions/images/smiley-tongue-out.gif&quot; border=&quot;0&quot; alt=&quot;Tongue out&quot; title=&quot;Tongue out&quot; /&gt;&lt;img src=&quot;http://www.blog.rs/js/tinymce/plugins/emotions/images/smiley-wink.gif&quot; border=&quot;0&quot; alt=&quot;Wink&quot; title=&quot;Wink&quot; /&gt;&amp;nbsp;Posecujte nas bice lepih,zanimljivix i poucnix tema :D
   </description>
   <link>http://devojcicaaluda.blog.rs/blog/devojcicaaluda/generalna/2012/09/26/pocetak</link>
   <comments>http://devojcicaaluda.blog.rs/blog/devojcicaaluda/generalna/2012/09/26/pocetak</comments>
   <guid>http://devojcicaaluda.blog.rs/blog/devojcicaaluda/generalna/2012/09/26/pocetak</guid>
      <dc:creator>devojcicaaluda</dc:creator>
      
    <category>Generalna</category>
         <pubDate>Wed, 26 Sep 2012 12:26:19 +0200</pubDate>
   <source url="http://www.blog.rs/rss.php?blogId=20254&amp;profile=rss20">zdravlje najbitnija stvar u zivotu</source>
     </item>
   </channel>
</rss>